Over

Wie en Wat is BWR²? En wat kan BWR² voor u betekenen?

 


Expertise

BWR² is gebouwd op een fundament van ervaring, kennis en ondernemerschap in Marktonderzoek en voor Media & Reclame, FMCG & Retail.  Door slimme -state of the art- onderzoekstools aan te bieden, geselecteerd op basis van uitvoerige kennis en ervaring in marktonderzoek in combinatie met technologie, gebaseerd op digitale mogelijkheden, kunnen fabrikanten, retailers, adverteerders beschikken over oplossingen die werkelijk verschil maken in het begrijpen van consumenten, klanten en medewerkers perceptie en gedrag in de dynamische disruptieve wereld.

 

BWR² heeft een sterke link met media, marktonderzoek, fmcg, durables en retail. Dat is het resultaat van een jarenlange internationale ervaring bij marktonderzoekbureaus als GfK en Nielsen. Op senior management posities, in business development, productontwikkeling en strategie. In Watch & Buy, in CE en CC. Het kennispallet van producten en methoden is  uniek:

  • Media- & bereiksonderzoek (Tv, Radio, Print, Digitaal/Online, Mobiel)
  • Salesdata/Scantrack en Consumerpanels in FMCG, OTC, Durables, Travel
  • ROI/Marketingeffectiviteit
  • Customized/Adhoc: Brand & Comms, Innovatie, Mystery shopping,  Public, etc.
  • International Management
  • Business Development

BWR² heeft een breed netwerk gebaseerd op ervaring en kennis in:

  • Media & reclame
    • Media
    • Mediabureaus
    • Adverteerders
  • Marktonderzoek
  • FMCG
  • Finance
  • Durables
  • Retail

Wilt u weten wat BWR² voor u kan betekenen? Neem contact op: info@bwr2.nl


BWR² – KVK 68459874

Reageren is niet mogelijk