Expertise


ExpertiseBWR² heeft een uitgebreide en brede kennis van de marktonderzoek industrie, van marktonderzoek oplossingen en methoden. En in een snel veranderende wereld, met nieuwe behoeftes, oplossingen, kansen en bedreigingen een visie op de toekomst. Dit vereist een brede, maar ook diepe kennis. Gecombineerd met een analytisch inzicht. Dat maakt BWR² gepassioneerd over:


  • Media & Advertising Industry
    • Advertising
      • Advertising Expenditures, Share of Voice; Suppliers & Methodology, Gross & Net, Global Footprint, Coverage, Digital Advertising & Programmatic
    • Reach
      • Audience measurement: Tv, Linear & Digital, Radio, Print, Crossmedia, Total Media
      • JIC’s, Trade Currency & Ratecards, Competitive landscape & Methodology (panels, meters, stb/rpd)  Global Footprint, RfP
      • Mediaplanning & -buying, Ecosystem (MediaOwners, Agencies & Advertisers), Programmatic/RTB
      • Media Efficiency (DAR, vCE)
    • Resonance
      • Campaign Effectiveness Solutions, Competitive landscape , Methodology
    • Action (Sales)
      • Scantrack/RMS or Panel; FMCG, Durables, Health, Retail; Competitive landscape & Methodology
    • Marketing Effectiveness
      • ROI Solutions, Methodology
  • Business Development
    • Product Marketing, Development & Positioning
    • Competitive Analysis

  • Market Research Industry
    • Syndicated & Customized (Adhoc) research
    • Panels, Surveys
    • Brand & Comms, Innovation, Mystery Shopping, UX, Social
    • Competitive landscape
    • Big Data, Data mining, Data Integration & -fusion
      • Data sourcing:  Social Media, App’s, Cable providers, Mobile Network providers, Transactional data
    • New players
    • Business Development
      Product Marketing, Development & Positioning
    • Competitive Analysis

  • FMCG, Consumer Electronics & Retail
    • Retail Measurement & Sales
      • Coverage, Methodology
      • Competitive landscape
      • Consumer panels, cash slip method, Scantrack
    • Consumer behavior
    • Distribution: Bricks & mortar, Online/e-commerce, Omni-channel; Big box, Specialized
    • Pricing & promotions
    • Competitive Analysis

 

 

 

 

 

Reageren is niet mogelijk